در 5 مارس وایجی ویدیویی از آخرین ارزیابی بیبی مانستر منتشر کرد.

تو این ویدیو یانگ هیون سوک مدیر عامل سابق وایجی میگه که بیبی مانستر گروهیه که اعضاش بیشترین پتانسیل رو دارن.

تو این ویدیو جنی و لیسا هم حرف های خیلی خوبی راجب بی‌مان میزنن.

با این حال یانگ هیون سوک میگه که بیبی مانستر قرار نیست با 7 عضو دبیو کنه.

نظرات نتیزن ها:

-پس وایجی تو به ما این هفت دختر رو معرفی میکنی،داستان زندگی اونا رو به ما نشون میدی،به ما نشون میدی که چقدر برای دبیو تلاش کردن و بعد شوکه کننده ترین اخبارو منتشر میکنی؟!این دخترا واقعا شایستگی کنار هم بودنو دارن،میتونین ببینین که اونا چقدر برای این کار تلاش کردن و چقدر با هم خوبن.امیدوارم همه اینا یه شوخی بزرگ باشه.

-همه اونها برای دبیو.همه اونا استعداد دارن و لیاقت اینو دارن که 7 نفر دبیو کنن.اونا سالها برای اینکار تمرین کردن.از دست دادن اعضا تو این مرحله میتونه برای اونا خیلی دلخراش باشه.

-وایجی لطفاً فقط یبار به ما گوش بده!شما یه ارتباط قوی بین این اعضا و فندوم ایجاد کردین.شما نمیتونین به سادگی کسی رو حذف کنین! اونا یه گروه 7 نفرن!ما یه بیبی مانستر اوتی سون میخوایم!!!

-اصلا انتظار چنین چیزی رو نداشتم!من فکر میکردم این هفت دختر به عنوان یه گروه با هم دبیو میکنن.نحوه تعامل اونا و جوری که از مراقبت میکردن خیلی خوب بود.و اینکه ممکنه همه اونا با هم دبیو نکنن واقعا ذهن منو منفجر میکنه.واقعا امیدوارم این دخترا بتونن دبیو کنن.همه اونا برای اینکار سخت تلاش کردن و سایر دخترایی که حتی ما اونارو ندیدیم هم مطمئنا ازینکه قرار نیست دبیو کنن ناامیدن،اما من برای اونا بهترینا رو آرزو میکنم و امیدوارم همه چیز اونطور که باید پیش بره.

-شما نمیتونین با احساسات اونا بازی کنین،همه اونا شایستگی حضور تو گروه رو دارن.

-من میخوام که همه اونا با هم دبیو کنن اونا خیلی با استعدادن،لطفا وایجی...لطفا ما رو عاشق اعضا نکن و بعد اینجوری باهامون بازی نکن.

-ما نیازی به یه سروایوال شو دیگه نداریم،فقط به اون 7 دختر نیاز داریم تا بعنوان بیبی مانستر دبیو کنن.

-من میخوام گریه کنم.انتظار داشتم اونا با هم دبیو کنن.لطفا اجازه بدین با هم شروع به کار کنن.

-نمیشه اعضا با استعداد بی‌مان رو رها کرد.

-این آخرین ارزیابی بی معنیه!همه ما مشتاق این 7 دختر بعنوان یه گروه هستیم!دبیو هر 7 نفر اونا!

-ما مدتها منتظر یه گروه دخترانه وایجی بودیم لطفا فنای این 7 نفرو ناامید نکنین!ما همه مشتاقانه منتظر بیبی مانستر با 7 عضو هستیم! لطفاً اگه میخواین در نهایت پشیمون نشین اسعداد اونا رو هدر ندین!!!!

-چی!!!من به معنای واقعی کلمه تو شوکم فکر کردم شوخیه! لطفا همه اونایی که دوست داریم با هم دبیو کنن همه اونا با استعدادن،پشیمون نمیشین.

-چی؟همه اونا خیلی با استعدادن و سزوار حضور توی گروهن.

-وایجی لطفا اجازه بده هر 7 نفر دبیو کنن،اونا خیلی با استعدادن.

نظر شما چیه؟