خب سلام دوستان،من سیسو هستم ادمین وب سابق بیمون که فلفل شد و در حال حاضر فقط محض انتشار این مطلب در خدمتتونم. واقعا نیازه که بدونید. احتمالا به کامنت هایی از قبیل اینکه اینا فقط بخاطر بلک پینک دارن معروف میشن و بلک پینک بعد از دبیو اینا دیسبند میشه و اینا برخوردید و اصلا هم مختص فندوم ایران نیستا،کلا فندوم های کل دنیا اینطوری میگن.و البته بیشتر از این میگن که خیلی مورد توجه قرار گرفتن که وایجی توی تیزر معرفی اومده و جنی و لیسا رو هم گذاشته و یه تصویر از لیسا در حینی که داره به بیمون آموزش میده.

دوستان من،این کار فقط مختص به وایجی نیست.شما برید و تمام ویدیو  های تاریخ کیپاپ رو ببینید،هر کمپانی ای که بخواید بگید من با ذکر استدلال میتونم بهتون نشون بدم که ونا هم از گروه های دیگه شون برای پرموت گروه جدیدشون استفاده میکنن.اصلا بزارید چندتا مثال بزنم،

تیزر های ام نت که برای آیلند ۲ منتشر کرد بااستفاده از ویدیو دبیو انهایپن و موزیک ویدیو داینامیت(؟) بی تی اس بود.یا،سر اجراهای آیلند ۱ ، اعضای بی تی اس حضور داشتن،یا توی شوی ای که باهاش جی وای پی لَود و تی ان اکس دبیوکردن هم هیونا و سه تا از اعضای استری کیدز هم بودن.

و اینکه حالا از اینا بگذریم،می‌رسیم به اینکه خودو دوستان هم انگاری میخوان واقعا بیبی مان تحت هیت قرار بگیره،با منتشر کردن ویدیو معرفی دخترا با عنوان : ویدیو گرل گروپ جدید وایجی با حضور لیسا و جنی.

خب این انگار که فقط لیسا و جنی اومدن معرفی کردن،در صورتی که اعضای اکمو و وینر هم بودن :/.

و اینکه مهم ترین و اصلی ترین مساله که خیلی بیمون مورد توجه قرار گرفت اینکه وایجی از اوخر ۲۰۱۷ افکار عمومی رو منتظر این گروه کرد،خب حالا بنظر شما این گروه رشد نمیکنه؟

یه دو روز دیگه درباره این بحث دیسبندی بپ صحبت میکنم تا درباره اونم آگاه بشید.